Munkkalan rata

Uutta ratamaksuista !

Ratamaksut tulisi maksaa maaliskuun loppuun mennessä! Näin toimien varmistat porttien toiminna puhelimellasi ilman toimintakatkoja!

Muistakaa tilata maksu Pamryn sivuilta, älkää maksako vanhoilla tiedoilla!

Aukioloajat:

MA - PE 10 - 20,   LA 10 - 15,   SU 12 - 18

Ampuminen on kielletty kirkollisisina juhlapyhinä sekä kesäviikonloppuisin 1. - 31.7. välisenä aikana. Lisätiedot yhdistyksen sivuilta  pamry.nethttps://www.pamry.net/

Ratamaksut ja kaikki viimeisimmät tiedot sekä ajankohtaiset tiedotteet ratavarauksista ja mahdollisista käyttörajoituksista löytyvät Ampumaratayhdistyksen sivuilta osoitteesta pamry.net

• Lukekaa erityisesti Pamryn sivuilta kohta Uutiset

Eri ampumaratojen yhteistietoja on Pamryn sivuilla, mutta tässä myös lyhyesti:

• Haulikkorata,  Porvoon metsästysyhdistys ry

• Hirvirata,  Porvoon riistanhoitoyhdistys

• Pienoiskivääri,  yhteyshenkilö, Ensio Miikkulainen  0500 914347

• Pistoolirata, tämä rata on useamman jäsenseuran käytössä, PorvoonAmpujien yhteyshenkilö on Paavo Pitkänen 040 5004859,

• Toimintarata on myös usean jäsenseuran käytössä katso Pamry.net

• Villikarjurata, Porvoon Ampujien yhteyshenkilöt, Tapani Koskela 0500878183 ja Ensio Miikkulainen 0500914347

Munkkalan ampumaradan portit toimivat 15.10.2018 jälkeen matkapuhelinohjauksella sen jälkeen kun henkilö on maksanut ratamaksun. Katso ohjeet pamry.net

Portti/Port 1: 0451459523

Portti/Port 2: 0451459506

Jos olet maksanut ampumaradan vuosimaksun ja ilmoittanut puhelinnumerosi etukäteen, soita ylläolevaan ilmaiseen numeroon ollessasi portilla. Järjestelmä tarkastaa soittavan numeron listalta ja avaa portin. Sen jälkeen portti sulkeutuu automaattisesti.

HUOM! Järjestelmä on aktiivinen ainoastaan ampumaradan sallittuina käyttöaikoina (kesällä -30min ennen/+ 1 tunti jälkeen ja talvella -15min ennen/+15min jälkeen)

Järjestelmän väärinkäytöstä tullaan käyttöoikeus poistamaan määräajaksi tai kokonaan.

---------------------

Efter 15.10.2018 styrs portarna på Munkby skjubana med mobiltelefon.

Om du har betalat årsavgiftet till skjutbanan och informerat ditt telefonnummer i förväg, så ring till gratisnumret åvan när du är vid porten. Om numret är inprogrammerad i systemet så öppnas porten. Efter en tid stängs porten automatiskt.

OBS! Portsystemet är aktiv bara då när det är tillåtet att skjuta i Munkby (sommartiden: -30min innan och + 1 timme efter och på vintern: -/+15minuter)

Vid fall av missbruk så borttas rättigheterna tillsvidare eller permanent.

Ampumaradan nauhankiertovuorot:

VuosikuukausiSeura